Whoo, Anna briljerar på dansgolvet!

Idag stod det visst dans på schemat på idrotten, sista lektionen för dan. En timme vals alltså, riktigt dö jobbigt måste jag säga! Främst jobbigt för vaderna, magen och konditionen. Som tur är har man en hyfsad kondition ändå! Vals var för övrigt sjukt kul men kändes lite smått töntigt ändå, haha. Fick mycket beröm av idrottsläraren vid flera tillfällen och måste säga att man är lite stolt ändå eftersom man i princip aldrig dansat alls tidigare, om man får säga så? Fan vad grym jag är, haha! "Anna, detta är andra dansen i rad du briljerar" hahah, okej nog om skryt nu. (A)
Otroligt faktum att jag haft tre riktigt bra dagar i rad nu utan negativa tankar, fantastiskt skönt! Har även börjat märka av att b - vitamintabletterna gör sig jobb och mina naglar som tidigare var så sköra har blivit allt hårdare = inga naglar som går av lika lätt!
Fick nyss hem ett brev från Tibble, resultatet på intagningsprovet jag gjorde där för några veckor sen. Bedömnigen var VG vilket jag är nöjd med med tanke på situationen, hur nervös jag var och så. Detta ger mig en totalt poäng (med nuvarande betyg, men som jag troligtvis kommer höja till våren) på 510 poäng vilket är 20 p över den som hade lägst poäng förra året men ändå kom in. Höjer jag mig i de ämnena som det är tänkt så lär jag ligga 30 p över, så det finns i alla fall goda chanser att jag kommer in!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0