Drama Queen turn into Apathetic Queen...

Mitt sätt att stänga av hjärnan gör mig apatisk till allt. Inget är egentligen tråkigt men inte roligt heller för den delen. Jag känner ingenting längre. Ett tomt huvud gör ingen ledsen eller sårad, man bara är. Vad som händer näst intresserar mig inte, för verkligheten är inget jag kan styra över. Fan vad befriande, nu skiter jag i allt och bara gör det jag ber mig själv om. För ingenting jag gör är varken tråkigt eller roligt längre, det är ingenting. Så enkelt.
Min hjärna får förbli avstängd ett tag, jag vill inte veta vilka tankar som rör sig där inne dessa dagar längre.
Hasta luego mis amigos, tener un día maravillosa.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0