Fuck you, horoscope!

Det jäkla horoskopet hade rätt, hahaha. Min hälsa är verkligen inte på topp just nu, orkade inte vara kvar längre i skolan än till 10:30 så drog hem ist. Åt några mackor och lite yoghurt och gick sedan och la mig för att sova, riktigt skönt...  Är nog hemma i morn också, har ändå inget super viktigt i skolan förens på fredag.
Tralala, hatar denna jävla blogg som inte tillåter att jag styckindelar skit texten, så ni får nog leva med mina något osammanhängande inlägg. Well, på tal om annat nu då. Någon som kan skjuta SJ eller teleportera mig till Karlstad? Helt fuckade tågtider och lång resväg... Johan och jag lär väl hinna umgås sisådär 3 timmar om man inte räknar med de 2 timmar på tåget som det tar sammanlagt hem till mig och tillbaka till centralen. Men det är ju klart bättre än ingenting naturligtvis. Sammanlagt 5 riktigt dyrbara timmar, de ska jag ta väl hand om! ♥
Nu på onsdag är det intagningsprov igen, hoppas att jag hittar ackorden som jag lyckats slarva bort, tills dess...
Osminkad söndags Anna i nya rummet.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0