Ge mig sommar, underbara sommar!

Så här på vintern kan man inte annat än att längta tillbaka till sommaren, och det som lite hjälper än att stå ut med kylan är väntan på att det snart ska bli sommar och varmt igen. Sommaren 2010 var något alldeles speciellt, både helt underbar och katastrofal på alla sätt och vis. Men något helt säkert är hur speciell den var, min hittills bästa sommar som jag inte lär glömma. Hur mycket smärta den än fylldes av - för denna sommar var inte precis den smärtfriaste - så väger ändå det goda minnena minst lika mycket. Väckte en relation mellan mig och en av mina absolut bästa vänner till liv igen, som sedan länge varit nästintill död vilket jag är mycket tacksam för nu. Var med om en otrolig vecka i norrköping med min häst och stärkte min motivation till att fortsätta träna. Det finns otroligt många minnen som sommaren 2010 rymmer, och jag försöker att bara fokusera på de fina minnena som gör mig varm och lycklig inombords.
Saknar ni inte värmen, den stekheta solen och ytterligare en chans att göra nästa sommare ännu grymmare!?
Inför varje sommar planerar man alltid en rad olika saker som sällan blir av, men se till att ta vara på sommaren som kommer och verkligen njut!
Här kommer några härliga bilder från i somras, enjoy.
Vacker sjö! Fotograf: Anna Björklund



Vacker solnedgång som skymtas mellan träden. Fotograf: Anna Björklund



Jag ute på flytbryggan i gassande sol. Fotograf: Ellinor Söderberg - www.ellinorsoderberg.blogg.se
Ellinor och jag skrittar på Troll. Fotograf: Ellinors mamma, Maria Söderberg



Ellinor och jag ligger på bryggan. Fotograf: Ellinor Söderberg - www.ellinorsoderberg.blogg.se



*Smile* Fotograf:
Ellinor Söderberg - www.ellinorsoderberg.blogg.se
Jag och Troll i min otroligt snygga ridoutfit..! Fotograf:
Ellinor Söderberg - www.ellinorsoderberg.blogg.se
Fler sommriga bilder kommer om så önskas.

Kommentarer
Postat av: Ellinor

"Fotograf: ?" = Jag! :P

2011-03-08 @ 14:37:45
URL: http://ellinorsoderberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0