Just another day

Trolololol, tjobree mina vänner.
Som vilken dag som helst egentligen, i varken possitiv eller negativ bemärkelse. I kväll är det gymmet med syster som gäller och därefter ska man väl försöka klämma in lite plugg i min utslitna hjärna. Tyckte nyss veckan började, men neej nu är det snart helg igen! Då dras det till Ikea och lyckas förhoppningsvis få min vilja igenom och komma kom med möblerna som jag redan tittat ut på deras hemsia. Kan lägga ut bilder senare, har lyckats komma ihåg att lägga kamera batterierna på laddningen nu, haha.
Ursäkta för de senast meningslösa och uttråkande inlägg, ska försöka bättra mig... med bemärkelsen FÖRSÖKA haha.
Ha det gött och checka in dessa piiics.

Daaaagens outfit, förlåt med det var det enda jag kunde komma på...


Så går det när man har tråkigt.. ! :)


Lyckades fånga missen på bild med webbkameran också, så jäkla söt!



Kommentarer
Postat av: Linn ♥

tuuuuuuuuurkos <3

hahaha feeeeet söt katt. den bah, what the hell is she doing ?! aaw ♥

2011-03-24 @ 21:17:30
URL: http://gallop.blogg.se/
Postat av: Linn ♥

you love my pics :* <3

2011-03-24 @ 21:19:40
URL: http://gallop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0