Up and down

Inte för att vara pessimistisk nu då, men ibland är livet bra lustigt haha. En helt näst intill fantastisk dag, så gott som det kan en helt vanlig vardag betyder i regel att nästa dag blir desto sämre. Livet får ju inte vara för enkelt, mer än en dags lycka - där går gränsen haha. Som kan ni då kanske förstår var inte det här riktigt min dag... Biologi del B nationella gick rent sagt åt helvete, mer än så behöver jag nog inte säga. Idrotten var DÖ jobbig, men det som egentligen gjorde den misslyckad var mitt knä som jag dunkade i, i plinten hår som fasen. Ett svullet blått knä är ju aldrig fel, eller hur? Haha. Som tur var fick vi åtminstone sluta en timma tidigare och jag somnade ganska så omgående när jag kom hem. Dagar som dessa kan man kanske klara sig utan, eller?
Trots dessa 2 mardrömsveckor som varit/är har såklart gjort mig grymt trött och sliten men just nu känner jag mig ändå rätt stark. Trodde hela min dag skulle bli förstörd efter misslyckadet med biologin, som det brukar sluta när jag inte är nöjd om mina prestationer. Men faktiskt inte, några tårar inlåst på toaletten och sittandes ensam i tystnad vid lunchen gjorde att jag sedan bara släppte det. Det gick som det gick, okej? Inget mer med det.
Ingen dag blir aldrig som man tänkt sig, så man kan ju undra vad morgon dagen har för hemskheter och glädje att bjuda på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0