Lördag med blandade känslor

Lite dålig uppdatering pga stress och en massa plugg att ta itu med.
Underbart väder och solen skiner, så var bara tvungen att ta mig en fotopromenad ut i det vackra vädret! Märks verkligen att våren är på väg nu, och det är så otroligt underbart att denna kyla äntligen är på väg bortåt nu. Välkommen våren säger jag bara!
Snart ska man fortsätta med pluggandet igen, och först på prioriterings listan är att plugga inför mina 2 musikprov nästa vecka varav ett är intagningsprovet. http://musikteori.se/ , grym sida om man behöver hjälp med musikens alla grunder, rytmer, intervallträning, notvärden, aaaaaallt.
Fick pluggförbud i fredags efter skolan av min mentor, han vill inte att jag ska bryta ihop totalt så att han ska behöva sjukskriva mig i flera dar. Har tydligen hänt tidigare med andra elever i 9an tidigare år säger han.
Mår verkligen skit av allt detta som händer mig och runt omkring just nu. Blir alldeles för mycket med tusen prov vilket innebär pluggpluggplugg och dessutom oroa sig för personer man älskar samtidigt. Vet inte hur jag ska orka det här, men jag ger mig inte förens jag tar mitt sista andetag.
Förlåt för ett något pessimistiskt inlägg, men känner verkligen att jag måste få skriva av mig lite.

Här kommer bilder från dagens fotopromenad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0