Idag är det en "Anna-har-en-bra-dag" dag.

Fan vad gött jag mår för ett ögonblick, trött men glad. Helt underbar dag gentemot det vanliga, och vem jag ska tacka vet jag inte riktigt. Haft ett riktigt bra flyt helt enkelt, fått det mesta gjort i skolan som jag planerade idag, alla har vart allmänt trevliga och det fantastiska vädret gör en bara ännu gladare. Min SO lärare kom fram till mig idag och sade att han måste prata med mig och att det var viktigt. Min första tanke var att jag gjort något dumt eller failat totalt på någon uppgift, och då jag brukar sköta mig bra så tippade jag snarare på det andra alternativet. Lite smått panik sådär när han först tog fram min Religions uppsats jag lämnat in för några veckor sedan. Hade nämligen kämpat länge med den och kände mig lite osäker över om jag verkligen skulle få mvg för den, så antog att han skulle be mig kompletera eller något liknande. I stället, mot min förvåning säger han att det var det bästa arbetet han någonsin fått av mig och att det säkert skulle funka på gymnasium också. Snacka om överaskad jag blev, men galet glad! De jobbiga som kvarstår denna vecka är Nationella Biologi del A i morgon, Idrottslektionen som jag ska hålla på fredag samt debatten som sinneslagetiker samma dag. Känns ändå helt okej, synd bara att man inte kunde ha den inställningen jämt.
Tjooo hej, nu ska jag syssla med annat!
Jag är egentligen en vampyr... ;)



Kommentarer
Postat av: Linn ♥

hahha fett cool! :D ♥

2011-03-15 @ 19:23:47
URL: http://gallop.blogg.se/
Postat av: Linn ♥

sv: hahah! fattade inte ens det där hahhahahaha!! ♥

2011-03-15 @ 21:41:22
URL: http://gallop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0