Härligt vårväder ♥

Strax innan solen var på väg ner igen efter denna soliga underbara dag gick jag ut i skogen, satte mig på min jacka i en snöhög mitt i solen med härlig musik i öronen. Satt där och bara grubblade och njöt av vårsolen i säkert en halvtimme. Väldigt befriande efter denna knasiga helg... Låst in mig i mig själv och tvingat mig själv att inte känna någonting. Blev en extremt apatisk och död helg för mig. Tillslut kom tårarna till ikapp mig i alla fall vilket blev ett litet drama, men nu är jag på fötter igen och redo inför nästa vecka. Hoppas ni alla har haft en härlig vecka och energi kvar till den näst kommande, och se till att njuta av vårsolen nu!

Kommentarer
Postat av: Linn ♥

aww <3

2011-03-22 @ 16:30:28
URL: http://gallop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0